20 Şubat 2016 Cumartesi

Kül Kitabı ✎


                                                    ҡüℓ

                                                                    Orjinal Adı; Ash
                                                                   Yazar; Shani Petroff & Darci Manley
                                                                   Yayınevi; Novella Dinamik
                                                                   Çeviri; Tuba Özkat
                                                                   Sayfa Sayısı; 464
Arka Kapak ;

₪ Kader önceden belirlendi. Yönetim tarafından sıkıca kontrol ediliyor. Değiştirilemez.

Madden Summer bir Mor olarak doğdu. Sistemin en yüksek halkası. Kaderi Yediler bakanı olmak.

Dax halkanın alt tabanı olan Kül, bir Renksiz. Kaderinde gerçekleştirmesi gereken hiçbir şey yok. Buna rağmen hayatından vazgeçmiş değil. Statüsünün onu tanımlamasına izin vermeyecek. 

Dax ve Madden'in yolları, özgürlüklerini kazanmak için verecekleri mücadelede hiç beklemedikleri bir şekilde birleşecek.
Peki kaderleri için savaşmaya gerçekten hazırlar mı?


Bana göre kitap nasıldı; 
Öncelikle kitap bir Distopya. Kitabın başları beni hiç sarmamıştı. Hayal etmesi zor olmuştu. Bu yazarın anlatımından mı yoksa benden mi kaynaklanıyor bilemiyorum artık ^^ Sanırım 100'den sonraki sayfalardan sonra kitap canlanmaya başlıyor.  
Kitapta bir kast sistemi var. Biraz Uyumsuz serisini andırdı kitap bana. Ama her distopya birbirine benziyor zaten. Bu kitabı alma sebebim distopya olması değildi aslında iki yazarının olmasıydı. Kitap bir Dax'ın bir de Madden'ın ağzından yazılmış. Favorim Dax'tı ama daha heyecanlıydı. Kitap genel olarak güzeldi. Kader ve kast sisteminin üzerinde çok durulmuş. Sonu bence oldukça güzeldi. Öyle şok etkisi yaratmamış ama iyiydi işte ^^ 


Şu tekerlemeyi de çok sevdim... Çevirmen yazık ne zor olmuştur bunu çevirmek hakkını vermek lazım :D

Bu söz Madden'a ait. Maşallah 70lik dedeler gibi laflar ediyordu kızımız ama olsun seviyorduk kendisini.

Bu da benim kapak tasarımım;


Umarım beğenmişsinizdir. Okuduğunuz için teşekkürler tekrar görüşmek üzere...





2 yorum:

  1. Güzel kitaba benziyor sen de çok güzel anlatmışsın teşekkürler :)

    YanıtlaSil

 

ฬɑиɦєdɑ Template by Ipietoon Cute Blog Design